والیبال
(کلیپ.عکس.تمرینات بدنسازی.بیوگرافی.اموزش ومقاله های والیبال

 

محرومیت محمد موسوی از کلیه فعالیت های والیبال


سید محمد موسوی بازیکن متین ورامین و ملی پوش والیبال کشور تا اطلاع ثانوی از کلیه فعالیت های والیبال محروم شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون، سید محمد موسوی عراقی بازیکن تیم متین ورامین و تیم ملی والیبال کشورمان به علت توهین به مسئولین فدراسیون والیبال تا اطلاع ثانوی و تشکیل کمیته انضباطی از کلیه فعالیت های والیبال در خارج و داخل ایران، باشگاهی و ملی محروم شد و حتی حق شرکت در اردوی تیم ملی را هم ندارد.
لازم به ذکر است این پروند به زودی در کمیته انضباطی بررسی می شود و حکم و زمان محرومیت وی دقیقا اعلام خواهد شد.




تاریخ: دو شنبه 26 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط ﺍﻣﻴﺮ ﻋﺮﺏ ﺍﺳﻤﺎﻋﻴﻠﯽ

آناستازی در هشتم اکتبر سال 1960 در شهر پوگیو روسکو ایتالیا به دنیا آمد و از 17 سالگی ورزش والیبال را به صورت حرفه‌ای در ایتالیا آغاز کرد.
مدال طلای مسابقات والیبال قهرمانی اروپا در سوئد سال 1989 و مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان در سال 1990 برزیل از جمله افتخارات آندره در دوران بازی در تیم ملی والیبال ایتالیا است.
آندره آناستازی که به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال ایران جایگزین خولیو ولاسکو می‌شود، سابقه‌ای 37 ساله در ورزش والیبال به عنوان بازیکن و مربی در پرونده کاری خود دارد و از سال 1977 کار خود را به عنوان یک بازیکن شاخص و مطرح در تیم پارما ایتالیا آغاز کرد.
آندره آناستازی ملقب به «کوتوله» در دهه 80 میلادی به عضویت تیم ملی ایتالیا در آمد و تا اواخر دهه 90 عضو تیم ملی کشورش بود و در نهایت با 141 بازی ملی با دنیای قهرمانی خداحافظی کرد. او بازیکن بسیار توانمندی بود که در جمع غول‌ها و آسمان خراش‌های آن زمان با 181 سانتی‌متر قد لقب "کوتوله" را از سوی رسانه‌های ایتالیایی به خود اختصاص داد.
آناستازی یک قهرمانی جهان و یک قهرمانی لیگ جهانی در سال 1990، یک قهرمانی اروپا در سال 1989 و 3 قهرمانی جام اروپا در سال‌های 1983، 1986 و 1991 به عنوان بازیکن دارد.
* دوران بازیکنی
از سال 1977 تا 1980 باشگاه پارما ایتالیا
از سال 1981 تا 1983 باشگاه مودنا ایتالیا
از سال 1984 تا 1987 باشگاه فاکونرا ایتالیا
از سال 1988 تا 1991 باشگاه سیسل تریویزو
سال 1992 باشگاه سوچیو ایتالیا
سال 1993 باشگاه گیوایا ایتالیا

دوران مربیگری آناستازی از سال 1994 آغاز شد و عنوانی زیادی را در هم در رده باشگاهی و هم در رده ملی با کار با تیم های بزرگ والیبال دنیا تجربه کرد. آناستازی سابقه سرمربیگری تیم‌های مطرح والیبال دنیا همچون ایتالیا (دو دوره)، اسپانیا و لهستان را در پرونده کاری خود دارد. وی در آخرین تجربه سرمربیگری خود با تیم ملی والیبال لهستان عناوینی چون نایب قهرمان جام جهانی 2011، مدال برنز لیگ جهانی 2011 و قهرمانی لیگ جهانی 2012 را به دست آورده است.
او به عنوان مربی، مدال برنز المپیک 2000، مدال طلای لیگ جهانی 1999 و 2000 با تیم ملی ایتالیا و 2012 با تیم ملی لهستان، قهرمانی اروپا در سال‌های 1999 و 2003 با تیم ملی ایتالیا و 2007 با تیم ملی لهستان و مدال نقره جام‌جهانی 2011 با تیم ملی لهستان را در کارنامه دارد. او همچنین مدال‌های نقره و برنز لیگ جهانی و قهرمانی اروپا را نیز در پرونده خود دارد.

* دوران سرمربیگری
از سال 1994 تا 1995 پالاولو برسیا ایتالیا
از سال 1996 تا 1999 تیم والیبال مونتی چیاری ایتالیا
از سال 2000 تا 2003 سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا
از سال 2004 تا 2005 سرمربی تیم والیبال پری مونتی ایتالیا
از سال 2006 تا 2007 سرمربی تیم ملی والیبال اسپانیا
از سال 2008 تا 2010 سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا
از سال 2011 تا 2013 سرمربی تیم ملی والیبال لهستان




تاریخ: چهار شنبه 7 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط ﺍﻣﻴﺮ ﻋﺮﺏ ﺍﺳﻤﺎﻋﻴﻠﯽ

مذاکرات داورزنی کار خودش را کرد
آناستازی با لهستان فسخ کرد

سرانجام پس از مذاکرات متعدد دکتر داورزنی، آندره آناستازی مربی پرافتخار والیبال دنیا اعلام آمادگی خود را برای پذیرفتن سکان هدایت تیم ملی ایران علام کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، پس از اینکه مسئولان فدراسیون والیبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی با گزینه هایی چون مکاچن، برناردی، آناستازی، لوزانو، کاستلانی و حتی رزنده برزیلی مذاکرات متعدد و مداومی را انجام دادند، برناردی و لوزانو با اعلام آمادگی خود بیش از سایرین به نیمکت تیم ملی ایران نزدیک شدند و حتی مسئولان فدراسیون والیبال با لورنزو برناردی بازیکن قرن والیبال دنیا به توافق نهایی هم رسیدند ولی صعود تیم باشگاهی وی به مسابقات باشگاه های جهان، آنها را با تردید روبرو کرد و باعث شد تا با وی قرارداد همکاری امضا نکنند. این تامل باعث شد که آندره آناستازی برای حضور در پست سرمربیگری تیم ملی ایران اعلام آمادگی کند و بالاخره پس از انجام بررسی های لازم و مذاکرات پی در پی، دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، آندره آناستازی را به عنوان گزینه اصلی سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان انتخاب کرد. در حالی که آناستازی چندی پیش اعلام کرد به علت قرارداد داشتن با فدراسیون لهستان نمی تواند به ایران بیاید ولی پس از انجام مذاکرات متعدد با دکتر داورزنی، قراردادش را با فدراسیون والیبال لهستان فسخ  و آمادگی خود را برای به دست گرفتن سکان هدایت تیم ملی والیبال ایران رسما اعلام کرد.
دکترمحمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در این خصوص گفت: ما با آناستازی برای همکاری تا المپیک 2016 به توافق نسبی رسیدیم ولی در خصوص دستمزد و تعداد دستیارانش هنوز به تفاهم نهایی نرسیدیم. 
وی افزود: شرایطی که او پیشنهاد کرده هم از لحاظ قیمت و هم از لحاط تعداد دستیاران (چهار دستیار) برای ما مورد قبول نیست. چرا که والیبال ما در حال حاظر در جایگاه مناسبی قرار داد و بسیاری از مربیان والیبال دنیا آرزوی هدایت آن را دارند. ما سعی خواهیم کرد با انجام مذاکرات اصولی این موضوع را حل کنیم و با وی به توافق نهایی برسیم و بدین ترتیب او را برای امضای قرار داد همکاری به ایران بیاوریم و در غیر اینصورت به سراغ دیگر گزینه های خود یعنی لوزانو و برناردی خواهیم رفت.

آناستازی با تیم ملی والیبال لهستان عناوینی چون نایب قهرمان جام جهانی 2011، مدال برنز لیگ جهانی 2011 و قهرمانی لیگ جهانی 2012 را به دست آورده است.
آناستازی 54 ساله در هشتم اکتبر سال 1960 در شهر پوگیو روسکو ایتالیا به دنیا آمد و از 17 سالگی ورزش والیبال را به به صورت حرفه ای در ایتالیا آغاز کرد.




تاریخ: چهار شنبه 7 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط ﺍﻣﻴﺮ ﻋﺮﺏ ﺍﺳﻤﺎﻋﻴﻠﯽ
ولاسکو و یک پایان دراماتیک در ایران


با قطعیت یافتن پایان همکاری خولیو ولاسکو با ایران، این سرمربی پرافتخار جمعه شب به تهران می آید و پس از برگزاری جلسه نهایی با مسئولین فدراسیون کشورمان، 10 صبح شنبه در سالن آمفی تئاتر هتل آکادمی فوتبال با رسانه ها سخن می گوید و از مردم ایران نیز خداحافظی خواهد کرد.
تا آنجا که خاطرمان مانده؛ در برابر مهمانان خارجی که روزگاری را برای همکاری با ورزش کشورمان در ایران گذرانده و خدمتی کرده اند، به جماعت "خوش استقبالِ بد بدرقه" نام گرفته ایم. ابتدا خوشآمد گفته ایم. ولی بعد، زده ایم و شکسته ایم!
این بار اما در والیبال، مردی که همچنان به ایران احساس تعلق خاطر می کند به اقتضای زمان و نیازِ وطنش از ایران عزم سفر کرده است؛ مردی که در سه سال گذشته دنیا ما را با او از نو شناخت. با او به افتخارات خیره کننده ای دست یافتیم و غرور ملی جریحه دار خویش را التیام بخشیدیم. حالا او می رود. اما پیش از رفتنش به تهران می آید تا اگر بغضش نترکد، از ما خداحافظی کند. امیدواریم آخرین لحظات اقامتش در ایران؛ ایرانی که برای قدردانی از همه خوبی هایش به آن خواهد آمد، چنان باشد که افتد و دانی؛ شیرین و خاطره انگیز.
راستی قرارداد ولاسکو به توافق طرفین فسخ می شود  و او تنها تا پایان سال 2013 که به عنوان سرمربی با تیم ملی ایران فعالیت کرده، دستمزد ماهانه اش را دریافت کرده است.

باقی بقای مان




تاریخ: یک شنبه 20 بهمن 1392برچسب:,
ارسال توسط ﺍﻣﻴﺮ ﻋﺮﺏ ﺍﺳﻤﺎﻋﻴﻠﯽ

 

مسئولان فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) در نظر دارند برخی قوانین و مقررات را تغییر دهند و این تغییرات جدید را در مسابقات زیر ۲۳ ساله های جهان به طور آزمایشی اعمال کنند.

فدراسیون جهانی قوانین جدیدی در مسابقات والیبال اجرا می‌کند / پایان ست‌ها در امتیاز 21 و مخالفت رزنده با قوانین جدید / والیبال جهان والیبال قوانین والیبال قوانین سیستم 21 امتیازی برناردو رزنده برزیل  / پرتال هواداران والیبال اورمیه

به گزارش پرتال هواداران والیبال اورمیه به نقل از باشگاه خبرنگاران، نخستین دوره مسابقات والیبال زیر ۲۳ ساله های جهان در حالی در برزیل برگزار می شود که مسئولان فدراسیون جهانی در نظر دارند برخی قوانین و مقررات را به نظرشان می شود تغییر داد را در این پیکارها تست کنند.

از مهمترین این تغییرات این است که بازی های هر ست با پوئن ۲۱ به پایان برسد این امر در حالی است که شنیده می‌شود مسئولان برنامه ریزی کننده می‌خواهند این قانون را به خاطر پخش تلویزیونی مسابقات تغییر دهند، استدلال آنها بر این است که با کمتر کردن مدت زمان بازی احتمال پخش مستقیم بازی ها هم افزایش پیدا میکند.

قرار است در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ ساله های جهان مدت زمان زدن سرویس هم دستخوش تغییراتی شود به طوری که طبق قوانین ارائه شده، از زمانی که توپ با زمین برخورد کرده و داور دستور زدن سرویس را اعلام می کند بازیکن فقط ۱۰ ثانیه فرصت دارد که در منطقه سرویس حاضر شود، همچنین برای آماده شدن و زدن سرویس فقط پنج ثانیه فرصت دارد به طوری که درگذشته هر والیالیست هشت ثانیه فرصت داشت.




تاریخ: شنبه 5 بهمن 1392برچسب:,
ارسال توسط ﺍﻣﻴﺮ ﻋﺮﺏ ﺍﺳﻤﺎﻋﻴﻠﯽ
تجلیل نسیم از مردان والیبال ایران  عکس1 1 تجلیل نسیم از مردان والیبال ایران  عکس1 2
تجلیل نسیم از مردان والیبال ایران  عکس1 3

بقیه در ادامه مطلب............ 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 17 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط ﺍﻣﻴﺮ ﻋﺮﺏ ﺍﺳﻤﺎﻋﻴﻠﯽ

تبریک ویژه به اقای خاص والیبال ایران

بابت انتخاب شایسته ایشان به عنوان کاپیتان تیم ملی

ویه تبریک به هواداران میر سعید....

 

سعید معروف | www.shopbaz1.mihanblog.com




تاریخ: جمعه 30 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط ﺍﻣﻴﺮ ﻋﺮﺏ ﺍﺳﻤﺎﻋﻴﻠﯽ
لیست شانزده نفره ولاسکو  اعلام شد


خولیو ولاسکو اسامی شانزده بازیکن را به منظور حضور در اردوی آمادگی تیم ملی و شرکت در لیگ جهانی 2013 اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان پس از پایان مرحله نهایی لیگ برتر والیبال باشگاه های ایران در سال 91 و اتمام اردوی آمادگی تیم ملی، اسامی شانزده بازیکن را برای شرکت در اردوی آمادگی تیم ملی ایران به منظور حضور هر چه شایسته تر در رقابت های لیگ جهانی 2013 والیبال که برای اولین بار با حضور هجده تیم برگزار می شود را اعلام کرد که به شرح زیر است:
سعید معروف
مهدی مهدوی
شهرام محمودی
امیر غفور
سید محمد موسوی عراقی
عادل غلامی
مسعود غلامی
آرمین تشکری
علیرضا جدیدی
رحمان داوودی
پوریا فیاضی
آرش کشاورزی
فرهاد قائمی
حمزه زرینی
فرهاد ظریف
مجتبی یوسفی

لازم به ذکر است بر اساس اعلام مسئولان فدراسیون والیبال بازیکنان دعوت شده ای که در کمیته انضباطی پرونده دارند، حضور و ادامه فعالیتشان در تمرینات تیم ملی منوط به نظر کمیته انضباطی فدراسیون والیبال می باشد.
همچنین امیر خوش خبر به عنوان سرپرست، خولیو ولاسکو به عنوان سرمربی، حسین معدنی به عنوان مربی، احمد مساجدی به عنوان مترجم، سیامک افروزی  به عنوان فیزیوتراپ، نوید مشجری به عنوان آنالیزور، علیرضا پیشیاره به عنوان ماساژور و میثم جعفری به عنوان  تدارکات اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال کشورمان را تشکیل می دهند و ناصر شهنازی و ایرج مقدم هم مربیان حاضر اردو هستند و  دعوت شدگان از 7 فروردین سال 92 به صورت سه روز تمرین و یک روز استراحت در دو نوبت صبح و عصر زیر نظر کادر فنی تمرین خواهند کرد.
رقابت های لیگ جهانی 2013 والیبال در مرحله بین قاره ای از 10خرداد آغاز می شود و تا 23 تیرماه ادامه خواهد داشت.
 




تاریخ: جمعه 2 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط ﺍﻣﻴﺮ ﻋﺮﺏ ﺍﺳﻤﺎﻋﻴﻠﯽ

به گزارش ایرنا از فدراسیون والیبال، سرمربی تیم ملی والیبال ایران امروز (یکشنبه) و پس از برگزاری آخرین تمرین این تیم در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی اسامی چهارده بازیکن را به منظور رویارویی با تیم ملی مصر در چهارچوب رقابت های زیر گروه لیگ جهانی 2013 اعلام کرد.

شهرام محمودی، سعید مصطفی وند، سامان فائزی، سعید معروف، فرهاد قائمی، محمد موسوی، حمزه زرینی، فرهاد ظریف، علیرضا نادی، امیر غفور، مجتبی میرزاجانپور، مهدی مهدوی، آرش کشاورزی و یاشار شاهینی 14 بازیکن انتخاب شده هستند.

تیم ملی والیبال ایران بامداد سه شنبه تهران را به مقصد ˈواری بورˈ اسلوونی ترک می کند و پس برگزاری شش دیدار دوستانه با تیم های پرتغال، اسلوونی، کرواسی و نروژ، هشتم شهریور به منظور شرکت در مسابقات زیر گروه لیگ جهانی راهی قاهره خواهد شد.

این فهرست چهارده نفره تنها برای دو مسابقه ایران و مصر در قاهره است که بر اساس مقررات لیگ جهانی پیش از هر مسابقه 12 بازیکن از لیست 14 نفره به کمیته کنترل معرفی می شود.
 

 



تاریخ: شنبه 21 بهمن 1391برچسب:,
ارسال توسط ﺍﻣﻴﺮ ﻋﺮﺏ ﺍﺳﻤﺎﻋﻴﻠﯽ

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 87
بازدید دیروز : 25
بازدید هفته : 132
بازدید ماه : 131
بازدید کل : 924405
تعداد مطالب : 123
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1



Alternative content